h3.post-title { font-family: 'Kaushan Script', cursive;}

7 Ağustos 2014 Perşembe

Beni Benden Aldı Chesterfield Modası

Chesterfield..Kimileri Kanada ve Amerika'nın bazı bölgelerinde eski dönemlerde iki ve ya üçlü koltukların tümüne verilen genel bir isim olarak kabul edildiğine ve bu şekilde günümüze kadar geldiğine inanıyor. Kimileri İngiltere civarında kol ve sırt kısmında bir dolu düğme bulunan deri kaplı, o zamanlarda kütüphaneleri süsleyen koltuklara verilen bir isim olup kulaktan kulağa geldiğine. Bazılarıysa Chesterfield'ın sadece koltuğun sırt kol ve arka kısımlarının düğmelerle donanması olduğuna.

Ben de üçüncü 'dedikodu'ya kulak vererek hepimizin bildiği 90'ların güzelim düğmeli koltuklarının modasını günümüze taşıyan tüm o güzel insanlara şükrederek müstakbel evim için de araştırdığım görsellerden, kullanım alanlarından, ay canımmm bu da güzelmiş hangisini alsam acaba dediklerimden bahsedeceğim. Bende bu düğme sevdası aldı başını gidiyor aa dostlar, belki yorumlarınızla nerede kullanmam gerektiğine karar verebilirim. Buyurun beraber bakalım..







Ben bu koltukları nasıl ve nerede kullanabilirim derseniz bunun başında oturma odaları ve çalışma odaları olabilir diyebiliriz.Evin tamamından ziyade ikili ve ya üçlü koltuktan bir tanesinin düğmeli olmasının daha dengeli bir tercih olacağını düşünmekle beraber hala tam olarak tercih yapamasam da sanırım düğmenin en yakıştığı parçanın berjerler olduğunu düşünüyorum :) Eminim bu görselleri gördüğünüzde siz de benim kadar kararsız kalacaksınız..








Yok benim hayalimdeki oturma odası ve ya çalışma odası bu konsepte uymuyor diyorsanız bence düğmelerin sihirli dokunuşlarının değdiği yatak odalarına bir göz atın derim. Düğmeli yatak başları hayalimdeki yatak cibinliğin modernize edilmiş formları olmasa ( bu konuya da daha sonra değineceğim:)) , favorim düğmeliler diyebilirim. Benim gözüme takılıp da bilgisayarımın köşelerine attığım görseller de şu şekilde, umarım size de ilham verir haydi bakalım..







Evim dayalı döşeli ama bunlarda da içim kaldı diyorsanız mevcut mobilyanıza tamamlayıcılarla hareket katabilirsiniz. Düğmeli puflar, uzanma koltukları sizleri bekliyor..





Ah benim bu düğmelerle başım dertte anlayacağınız, şimdi top sizde.. Sizin tercihiniz hangisi?


 Esen kalın, 'hoşça' kalın..
evdeduzulecremedebrulee

PS: Görseller google taramasıyla bulunup kullanılmıştır, bana ait değildir.. emeğe saygı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder