h3.post-title { font-family: 'Kaushan Script', cursive;}

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Akıllı Paketler

Zeki insanların gerçekten bir büyüsü var buna inanırım, dokundukları her şeye bir 'farklılık' katarlar. Bu yüzden akıl almaz, 'ah ben bunu niye düşünemedim' dediğimiz, gülerken düşündüğümüz tasarımlar bu insanların varlığıyla ortaya çıkar. Bugün ben sadece bunlardan 'gıda' ile alakalı olan 'akıllı paketler' den bahsedeceğim. Belki bundan sonraki yazılarımda da yine bu akıllı paketlerin başka alanlardaki versiyonlarını seslendiririm kim bilir.





Benim gibi yedikten sonra 'tüh ya yemeseydim' deyip kalori hesabı yapanlardansanız gıdaya farklı bir boyut katıp ince bir espriyle teselli bulmak için kadın ruhundan anlayan bu akıllı paketler harika bir fikir. En yakın zamanda Türkiye'deki versiyonlarını da heyecanla beklemekteyim. Nerede bizim zeki, çevik, tasarımcı gençlerimiz :)

Son olarak da paylaşmadan geçemeyeceğim beylerin derdine deva paketler. Eminim artık beyler ellerini kollarını erzakla doldurmadan evlerine dönmeyecekler :) İşte sizin için six pack paketler..


Gülümsemenizin eksik olmadığı bir hafta sonu dileğiyle, esen kalın hoşça kalın :)




** PS: Görseller google araştırması sonucu bulunmuş olup tarafımdan çekilmemiştir, emeğe saygı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder