h3.post-title { font-family: 'Kaushan Script', cursive;}

18 Temmuz 2014 Cuma

Kapı Gibi 'DIY'

İlk yazımı bir 'do it yourself ' ile açmamam olmazdı diye düşünerek 'kapı gibi bir DIY' ile karşınıza geldim! Bu konuda yaptığım, yapacağım o kadar çok proje var ki hangisiyle başlamam gerektiğini bir türlü karar veremedim. Sonunda benim de en yakın zamanda kendi evime yapmak istediğim ve şu ana kadar rastladığım en yaratıcı projelerden biri olduğu için sizlerle paylaşmak istedim.Peki nedir bu 'kapı gibi DIY' projesi?



Geçtiği her eski eve bakılı kalan gözlerim belki de ilk kapılara takılır. Özellikle bilirsiniz renkli boyanmış, eskimiş, ya da ham ağaçtan olan demir tokmaklı kapılar, kim bilir ardında neler yaşadılar.. İşte bu proje tanıdıklarında, eskimiş bir evde ya da evinin ardiyesinde böyle yaşanmışlıklarla dolu kapısı olanlara. Tabii olamayanlar da 'vay be belki bir gün tesisat borularının bile lamba vs. yapıldığı günümüzde kapıdan da masa yapılır da alırız ' diyebilir. Ben şu an her iki gruptayım sanırım, karar veremiyorum.


Bu projenin ilk nerede karşıma çıktığını ayrıntılarını hatırlamamakla beraber fikrin beni büyüleyip anneannemin eski evinin kapılarını incelerken buldum kendimi. Nasıl bir kapı ya da nasıl bir masa/ sehpa istediğime henüz karar veremedim. Gelin neler yapılmış beraber bakalım!






Kapıdan masa/orta sehpa mı olur diyenler neler olmuyor ki; kitaplık, askılık, mumluk benim bulabildiklerim.. Hayal gücünüze sarılıp siz de neler yapabilirsiniz bir bakın. Şimdilik benden bu kadar, hoşça kalın :)





** PS: Görseller google araştırması sonucu bulunmuş olup tarafımdan çekilmemiştir, emeğe saygı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder